Magda Kuśmierz

Socjolożka, badaczka i ewaluatorka, coach - in spe (obecnie w trakcie studiów coachingowych). Od blisko 20 lat zajmuje się badaniami marketingowymi, społecznymi oraz ewaluacyjnymi, współpracując z firmami badawczymi w Polsce oraz z jednostkami naukowo- badawczymi w kraju i zagranicą (ARC Rynek i Opinia, Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW, Akademia. L. Koźmińskiego w Warszawie, Amsterdam School for Social Science Research, Rutgers University, Instytut Biznesu Rodzinnego). Projekty, które ostatnio zrealizowała poświęcone były wprowadzaniu na rynek innowacyjnych społecznie produktów/usług - ocenie ich użyteczności, społecznego odbioru, strategii ich komunikacji. Pasjonuje się nowymi trendami w metodologii badań konsumenckich i społecznych (netnografia, bricolage metod) oraz innymi metodykami podejścia "client centered" we wprowadzaniu na rynek innowacyjnych produktów i usług. Społecznie i badawczo zaangażowana w zagadnienia przedsiębiorczości innowacyjnej (startupy), rodzinnej i kobiecej, rynku pracy i gender. Osobiście przejęta kondycją kobiet i „kobiecości”. Założyła i animuje działalność „Koła Gospodyń Miejskich” (www.kogosmiej.pl).

Dane kontaktowe

  ​ul. Madalińskiego 80 m. 6
​02-506 Warszawa

 +48 603 601 109

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Email:
Temat:
Wiadomość:
Wynik działania 2 + dwa?